Pantene maakt 'haar' bijzonder

31 Mrt '07 - 21:51 by

(lees verder>>)

Verder kijken dan de kabel lang is

21:38 by

Gisteren vond in Amsterdam de 8e Kabelconferentie plaats met als thema ‘Kabel in de 21e eeuw’. Aangezien een groot deel van de sprekers vorig jaar ook acte de presence gaven, was ik des te meer benieuwd naar hun antwoord en visie op de kernvraag van de dag ‘Klaar voor het nieuwe TV kijken?’

Het vorig jaar veel gepredikte antwoord op deze vraag, HDTV, lijkt in het afgelopen jaar niet echt verder te zijn gekomen dan een hiervan afgeleide ‘ready’-sticker op de veel verkochte flatscreens. Toch sprak Diederik Karsten (ceo UPC Nederland) gisteren de verwachting uit dat zijn bedrijf deze uitzendtechniek binnen een maand zal herintroduceren, ditmaal voorzien van een goed werkende set-up-box. Volgens Karsten zal digitale televisie er voor gaan zorgen dat de consument significant meer TV gaat kijken. Onderzoek onder digitale- en anologe kijkers zou deze voorspelling reeds onderschrijven. Ofschoon ik me afvraag of de toename qua kijktijd in beginsel niet gewoonweg te maken heeft met de nieuwigheid van het product, zou volgens Karsten het ‘long tail’-principe een mogelijke oorzaak zijn.

(lees verder>>)

Oil of Control?

27 Mrt '07 - 18:08 by

Zie hier een mooie toespeling naar de functie 'Ctrl-Z' die je op je toetsenbord kunt gebruiken om zaken 'ongedaan te maken'. Of twee potjes wondercreme voor je huid voldoende zijn, betwijfel ik.

Altijd prijs!

26 Mrt '07 - 15:11 by


Weer terug van een korte break. Op het vliegveld van Venetie weten ze wel hoe je een wereldberoemd casino moet promoten. Hopelijk heb je na een vlucht hier altijd prijs!

De oppeppende werking van koffie

16 Mrt '07 - 12:55 by

(lees verder>>)

Are you ready?

12 Mrt '07 - 23:20 by

Dat we de komende decennia te maken zullen krijgen met extreme klimatologische weersveranderingen staat als een paal boven water. Na het zien van de film ‘An Inconvenient Truth’ krijg je zelfs de indruk dat het geschetste rampenscenario niet lang meer op zich laat wachten.

Dat deze thematiek ook inspirerend kan werken, bewees Diesel onlangs door de lancering van hun controversiele campagne ‘Global Warming Ready?’. Volgens het modemerk is het geschetste toekomstbeeld echter te negatief en kan een beetje positivisme (op z’n Diesel’s) dan ook geen kwaad. Het resulteerde in een aantal ‘onrealistische’ printuitingen, waarmee het merk de consument juist wil attenderen om het hoofd ‘cool’ te houden en zijn eigen verantwoordelijkheid te nemen.

(lees verder>>)

Some things are not fashionable

10 Mrt '07 - 19:23 by

'Fashion claims more victims than you think'

Get the Fox!

07 Mrt '07 - 21:23 by

Hand melk

10:24 by

Some cats prefer Whiskas...

02 Mrt '07 - 12:05 by

'8 out of 10 cats prefer Whiskas'. Je hebt altijd eigenzinnige katten....