Colours like no other

30 Okt '06 - 10:29 by

Onlangs werd de nieuwe Sony Bravia-commercial gelanceerd. Voor velen een tegenvaller, aangezien de eerste uitvoering ‘Bouncy Balls’ erg spectaculair was
(lees verder>>)

Stay cool!

27 Okt '06 - 11:56 by

Hoe 'sexy' is een Mercedes?

23 Okt '06 - 21:44 by

Hoe interactief is digitale TV?

18 Okt '06 - 21:30 by

Volgens van Paul van Niekerk (directeur SPOT) zal in het jaar 2010 de helft van de televisieconsumptie 'digitaal' plaatsvinden.

Vaak wordt deze vorm van TV-kijken nog aangeduid en tegelijkertijd verward met de populistische term 'IPTV', wat overigens niet meer is dan distributie van het tv-signaal via een breedbandige internetverbinding. Hierdoor zou je geheel onterecht de digitale aspiraties van kabelaars zoals UPC vergeten, aangezien deze gebruik maken van een (eigen) kabelnetwerk. Vandaag werd over dit onderwerp gesproken tijdens het Mediaplaza-seminar 'Veranderend Medialandschap. IPTV: interactieve tv, de eerste resultaten'.

(lees verder>>)

Wildplakken

17 Okt '06 - 22:03 by

Als je zelfs in bed post-it plakkers nodig hebt als geheugensteuntje, moet je jezelf er ook één geven die jouw eraan herinnert deze weg te halen voordat zij wakker wordt.

Freeze!

16 Okt '06 - 12:04 by

Zelf maak ik graag foto's, zeker als ik op vakantie ben. Of ik me net als de hoofdpersoon in deze printcampagne ook zo zal laten meeslepen, betwijfel ik. Iemand foto's van het moment na deze 'freeze'? (lees verder>>)

Be prepared...

13 Okt '06 - 10:40 by

Fake hurts...

11 Okt '06 - 09:32 by

Hoe maak je de consument duidelijk dat het kopen van een kwaliteitsproduct zo z'n voordelen heeft? Adidas gooit het op z'n zo kenmerkende streepjes aan de zijkant, die bij imitaties de nodige klachten kunnen opleveren. (lees verder>>)

'Meet or Delete'

10 Okt '06 - 19:08 by

Sinds een aantal maanden heeft MTV Networks Europe een nieuw datingprogramma gelanceerd: 'Meet or Delete'. In deze realityachtige show worden een aantal voorgeselecteerde kandidaten door een vrijgezellige meisje of jongen gescreend op basis van aanwezige gegevens in hun persoonlijke computer.

Bezochte websites, weblogs, allerlei documenten en nieuwsbrieven vormen de basis voor een mogelijke prille relatie. Zie hier de bijbehorende promo van de show die sinds september ook in Nederland via je mobiel te volgen is.

Een neus hebben voor...

18:50 by

...een lekkere crossant. (Afkomstig van 'Au Bon Pain') (lees verder>>)

Over miscommunicatie gesproken...

06 Okt '06 - 10:11 by

Klik hier of op bovenstaande afbeelding om de commercial te zien.

Money travels...

10:03 by

Om aan te geven dat Western Union overal ter wereld actief is, hebben ze deze in mijn ogen simpele maar doeltreffende printcampagne gelanceerd.

(lees verder>>)

No Bull-shit

03 Okt '06 - 18:57 by

Eind oktober gaat in de States de tweede 'Red Bull Art of the Can Contest' van start, hetgeen inhoudt dat iedereen zijn of haar creativiteit mag loslaten op het bekende blikje met de rode stier erop. Het eindresultaat mag van alles zijn, zolang het basis-ingredient maar een blikje Red Bull is.

(lees verder>>)